Social intranet is leuk, maar what is next?

Social intranet is leuk; kennis binnen de organisatie delen is immers waardevol voor een succesvolle bedrijfsvoering. Collega's weten elkaar blindelings te vinden op basis van talent en kennis etc. Okay, maar is er ook nog iets extra's te verdienen met die kennis? Ofwel what's next?

Hoe zouden we die kennis binnen organisatie kunnen inzetten voor de bedrijfsdoelstelingen? Hoor ik u daar denken:"dat doen we toch al?"

Klopt, want met uw social intranet is de collectieve kennis goed doorzoekbaar geworden. En als u CorporateLives gebruikt wordt weet u dat die kennis automatisch wordt gekoppeld aan gerelateerde documenten, projecten en tweets.

Maar met bedrijfsdoelstellingen bedoel ik ook het binnenhalen van nieuwe klanten!

Dus hoe kunnen we aanwezige kennis binnen de organisatie matchen met behoeften van toekomstige klanten? Zodat snel duidelijk is welke partijen het beste bij je eigen organisatie passen. Zou dat niet mooi zijn?

Volgens ons, the next big thing! En wij noemen het CorporateSites. Zodat u weet wie u zou moeten volgen.

Bel mij gerust voor een afspraak of voor een demo!

Fijne dag!

Stef

P.S. Waar liggen de "quick wins" binnen uw organisatie? Vind ze hier!



Reageer op dit item